Certyfikowany kurs Mindfulness MBLC (zajęcia wstępne)

Jesień’22 

zoom,



ZAJĘCIA WSTĘPNE dla kobiet wtorki 19:30-21:30 cet ( kliknij tutaj )


ZAJĘCIA WSTĘPNE; grupa mieszana, czwartki 09:00-11:00 cet ( kliknij tutaj )

Zapewne temat Medytacji Mindfulness jest już Ci trochę znany, tak więc opis korzyści z praktyki Mindfulness umieszczam poniżej, a na wstępie się przedstawię.
Nazywam się Karo Tashi i jestem psychologiem (Edinburgh, UK). Medytację uważności praktykuję od 2010 r. (12 lat). Od samego początku mojej drogi z Mindfulness uczyłam się bezpośrednio od doświadczonych mentorów.

Mam ogromne szczęście być uczniem szkoły znanego na całym świecie Mistrza tybetańskiego: Tanizan Wyngelay Rimpoche (the 3 Doores Academy). Jednocześnie mam przywilej być bezpośrednią uczennicą cenionych na świecie nauczycieli i Mistrzów tybetańskich, m.in.: Lama Kunzang Chodron, Vin Hariss, dr Raven Lee, Fay Adams.

Eksplorując dostępne na rynku metody terapeutyczne przez ostanie prawie 20 lat, skupiłam się zawodowo na Mindfulness ze względu na jej wysoką skuteczność popartą badaniami naukowymi.
Korzystając z metody Mindfulness, wiem, że moi kursanci otrzymują poczucie sprawczości i zdolność samodzielnego radzenia sobie ze stresem, emocjami oraz w sytuacjach kryzysowych.


https://youtu.be/KDdSPcYJ3a8https://youtu.be/lvS4g0YNarI

JAK WZIĄĆ UDZIAŁ W KURSIE MBLC (online) ?

1. Pierwszy krok: to wzięcie udziału w zajęciach wstępnych (50 zł) (po udziale w tym spotkaniu decydujesz, czy chcesz wziąć udział w kursie).
ZAPISZ SIĘ TERAZ: wykupując udział tutaj na stronie Evenea — BILET- . Po wykupieniu otrzymasz od nas maila.

2. Drugi krok: to skorzystanie z bezpłatnej konsultacji wstępnej online (WhatsApp / Zoom / Messenger). Terminy ustalane są indywidualnie drogą mailową.

3. Trzeci krok: po wspólnym podjęciu decyzji o udziale w certyfikowanym kursie MBLC, otrzymasz materiały edukacyjne drogą mailową: podręcznik w PDF i nagrania MP3.


ZAJĘCIA WSTĘPNE dla kobiet wtorki 19:30-21:30 cet ( kliknij tutaj )


ZAJĘCIA WSTĘPNE; grupa mieszana, czwartki 09:00-11:00 cet ( kliknij tutaj )

JAK WYGLĄDA KURS MBLC?

Kurs MBLC składa się z 8 modułów treningowych mających na celu pogłębienie
i zintegrowanie zdobytej wiedzy z doświadczeniem. Plus łącznie cztery dodatkowe spotkania:Wstęp do kursu MBLC (w celu zapoznania się).
Jedną indywidualną konsultację telefoniczną (25-30 min).


PO TYCH DWÓCH NIEZOBOWIĄZUJĄCYCH SPOTKANIACH (zajęcia wstępne i rozmowa telefoniczna) PODEJMUJEMY WSPÓLNIE DECYZJĘ
CZY TEN KURS JEST WŁAŚCIWYM WYBOREM NA TEN MOMENT DLA CIEBIE.

KOLEJNE SPOTKANIA SĄ JUŻ CZĘŚCIĄ TRENINGU:

  • 8 tygodni treningu MBLC

KONTAKT Z NAUCZYCIELEM:
Pomiędzy sesjami, oferuję opcjonalny kontakt przez WhatsApp, w formie krótkich nagrań głosowych lub pisemnych wiadomości.

https://youtu.be/qBheH0_bLXI

KURS ODBYWA SIĘ ONLINE:

Sesje są prowadzone na platformie zoom (kamerka zalecana). Spotkania są nagrywane i otrzymujesz dostęp
do nagrań przez 16 tygodni od rozpoczęcia kursu. Te nagrania są prywatne, tylko do naszego użytku. Nie można ich zachować, po 16tygodniach w ramach dbania o Waszą prywatność następuje likwidacja nagrań.
Każde spotkanie trwa 2  godziny. Nie potrzebujesz specjalnej aplikacji, aby wziąć udział. Oferuję pomoc techniczną dla osób niepewnie poruszających się online.

KURS MBLC, PROWADZONY PRZEZ KARO TASHI (psycholog), W FORMIE ONLINE ROZPOCZNIE SIĘ

Grupa kobieca (wtorki 19:30 – 21:30 cet) -> 25.10.22

Grupa mieszaa (czwartki 9:00 – 11:00 cet) -> 27.10.22

SPOTKANIA (WARSZTATY) ODBYWAJĄ SIĘ RAZ W TYGODNIU.

+ indywidualna praktyka w domu (z nagraniami MP3) w celu wprowadzania podejścia Mindfulness w codzienność (proste ćwiczenia redukujące stres, pobudzające życzliwe podejście do siebie i do otoczenia).
Materiały otrzymasz w języku polskim i angielskim.


KALENDARZ / TERMINY / MODUŁY

1. Co to jest Mindfulness i po co praktykować?
Zacznij w miejscu, w którym jesteś.

2. Ciało jako miejsce bycia obecnym.

3. Wprowadzenie oparcia uważności.

4. Praca z rozkojarzeniem.

5. Badanie strumienia myśli. Praktyka w codzienności.

6. Postawa obserwatora.

7. Samoakceptacja.

8. Życie w oparciu o Mindfulness — reszta życia.

 

KAMERALNA GRUPA:

Liczba osób jest ograniczona do 15 uczestników na jedną grupę.

KONTAKT POMIĘDZY SESJAMI:
Dodatkowo, uczestnicy mają bezpośredni kontakt z prowadzącą podczas trwania kursu, poprzez WhatsApp (w formie tekstowej lub nagrań głosowych).

ZAPISUJĄC SIĘ NA KURS, OTRZYMUJESZ:

  • 8 cotygodniowych zajęć  grupowych na żywo
  • edukacyjne materiały w postaci PDF i MP3 + dostęp do nagrań z warsztatów zoom (16 tygodni)
  • certyfikat ukończenia treningu, certyfikaty otrzymują osoby, które wzięły udział w 75 % spotkań.

Otrzymanie certyfikatu uczestnictwa upoważnia do podjęcia kolejnego etapu ścieżki szkolenia, np. trening Compassion, Inside lub kontynuowania treningu dla przyszłych nauczycieli MBLC.

KOSZT:

  • Wpłata w ciągu 24 godzin od prywatnej konsultacji  985 zł
  • Późniejsza wpłata: 1100 zł (o ile będą dostępne miejsca)

PROWADZĄCA:

Nazywam się Karo Tashi i z wykształcenia jestem psychologiem (Edinburgh Napier University), z pasji eksplorator umysłu. Studiuję pracę umysłu poprzez medytację z zaangażowaniem od ponad 13 lat. Uczyłam się w dwóch szkołach medytacji: The 3 Doors Academy i Mindfulness Association (UK).

Miałam szczęście być nauczana bezpośrednio przez Tybetańskich Buddyjskich Mistrzów oraz pionierów naukowo opracowanej metody Medytacji Mindfulness, czyli treningu Uważnej Obecności.
Ze względu na moje wieloletnie doświadczenie medytacyjne, na ścieżkę nauczycielską, zostałam zaproszona bezpośrednio przez współzałożycielkę Mindfulness Association (UK) Fay Adams.
Przez 13 lat mieszkałam w Szkocji, gdzie studiowałam i pracowałam profesjonalnie jako psycholog, z grupami oraz indywidualnymi klientami.

Moi obecni mentorzy to: dr Raven Lee (3 Doores Academy) oraz Vin Harris (Mindfulness Association).

Moja praca to moja pasja. Moją intencją jest pomóc zainteresowanym osobom w redukowaniu niepotrzebnego cierpienia poprzez naukę wewnętrznej samoregulacji.

MASZ PYTANIA?
kontakt@karo-tashi.pl

SOCIAL MEDIA
Fb grupa: Ogrody Mindfulness

Instagram: karo.tashi_mindfulness

OPINIE KLIENTÓW

Jeszcze jakiś czas temu bardzo trudno byłoby mi trzymać nerwy na wodzy, w przypływie ciągłego stresu. No w końcu ile można, najpierw dwa lata Covidu, teraz wojna i ciągła niepewność, która nas otacza już od dłuższego czasu. Zeszły rok poświęciłam, nie tylko na pracę nad moimi trenerskimi umiejętnościami, ale również robiłam regular.e treningi minfulnes z Karo Tashi. Trudno jest w słowach ująć, jak bardzo ta praktyka pomaga na co dzień, odnaleźć siebie i stabilizować umysł w trudnych momentach, być opoką dla innych, kiedy wszystko się wali. Jeśli ja jestem w rozsypce, to raczej nie przydam się innym. Trening ciała jest dla mnie bardzo ważny, nie wyobrażam sobie bez niego komfortowego i zdrowego życia, ale trening umysłu podnosi wszystko dodatkowo na wyższy poziom. Umiem wyłapać trudne momenty i radzić sobie z nimi, akceptować to, czego czasem wolelibyśmy uniknąć.” Anna Wojtera, trener Pilates dla Mam,


“Karo to rewelacyjna trenerka Mindfulness. Warsztaty z nią są pełne akceptacji, dla tego kim jesteśmy i z czym przychodzimy, nie musimy już udawać dzielnych i dających sobie radę ze wszystkim, samo przebywanie w jej towarzystwie jest kojące

– Ewelina Kania, fotografka i podróżniczka.


“Podoba mi się w Karo, że choć naucza medytacji w formacie Mindfulness, to ma doświadczenia o wiele większe i głębsze, niż to, co oferuje ta metoda. […] Druga ogromna siła Karo Tashi to jej osobowość i metamumiejętnosci.
Karo jest bardzo naturalna i prawdziwa i w lekkim stylu łatwo skraca dystans, twarzy ramę na spokój i zaufanie w grupie, wspiera, nie pośpiesza, pokazuje współczucie (dokładniejsze jest tu angielskie słowo compassion) w akcji. Praktykowanie w takiej przestrzeni robi dużo łatwiejsze. Można też nauczyć się wielu wartościowych rzeczy. Serdecznie polecam.
– Wojtek Pierga, psychoterapeuta.

Wielkie serce, oddanie, otwartość, cierpliwość, radość dzielenia się doświadczeniem, życzliwość, a przede wszystkim szacunek do drugiego człowieka. Tym charakteryzuje się Karo Tashi i jej podejście do pracy indywidualnie i w grupie. A do tego wielki dystans do siebie i poczucie humoru.
Jeśli szukasz prostych nauk, które działają (pod warunkiem, że je stosujesz, na co dzień), to praca z Karo jest dla Ciebie!” – Mata Trojanowska, lektor języka japońskiego, UW.

“Karo Tashi zajmuje się czymś, co prawdopodobnie nie jest jeszcze zbyt uświadomione, a przez to popularne, wśród polskiego społeczeństwa, więc o tyle ma trudniejsze zadanie, by przekonać, a może bardziej zachęcić do zauważenia, jak bardzo nie dbamy o siebie.
Albo jak bardzo pozornie dbamy o siebie: gonimy króliczka, zupełnie nie rozumiejąc, jak bardzo jesteśmy w błędzie, będąc przekonanymi, że to, co poza nami samymi nas uszczęśliwi, da poczucie spełnienia.
Karo z pełną wyrozumiałością, miękkością i otwarciem przeprowadza przez powyższy proces i prowadzi drugą stronę do zrozumienia, że “tu i teraz” to właściwie wszystko, czego potrzebujemy.
Nie traktuje kursu usługodawca — usługobiorca, ale jako spotkanie z drugim, któremu ona pomaga, w dochodzeniu tam skąd przyszedł, wracaniu do samego siebie; tylko świat mu to trochę wszystko pomieszał.
” – Renata Sulek, anglistka.