🇺🇦  SOS Regeneracja  🇵🇱

To nagranie audio progresywnej relaksacji z Joga
Nidrą, w celu efektywnej regeneracji sił witalnych.

Materiały te mają być balsamem na ukojenie w okresie wzmożonego niepokoju, z myślą o wszystkich osobach zaangażowanych w pomoc uchodźcom, jak również dla samych obywateli Ukrainy mówiących po polsku.

SOS Regeneracja zawiera dwa autorskie materiały audio;
15 – minutową Drzemkę Mocy oraz Jogę Nidrę Na dobry Sen. Materiały te
opracowane zostały przez
Karo Tashi, psycholog specjalizującą się w regeneracji sił, prewencji
wypaleń oraz praktykach Mindfulness.

Celem każdego nagrania jest wprowadzenie ciała i umysłu w stan
progresywnej relaksacji. W trakcie takiego odprężenia z Jogą Nidrą ciało
wchodzi, w stan regeneracyjny a umysł odpoczywa, od identyfikacji z
problemami ego. Doświadczamy ulgi, odprężenia. Po zakończonej sesji
możemy mieć poczucie odświeżenia perspektywy, a nawet doświadczyć nowych
pomysłów i inspiracji.

PRZYGOTOWANIE DO REGENERACJI Z JOGĄ NIDRĄ

PRZESTRZEŃ

Upewnij się, że nikt Ci nie przeszkodzi. Ważne jest dla efektywności regeneracji z Jogą Nidrą, aby móc ją odbyć w spokoju, bez wytrącania z procesu.

Wyłącz też sygnalizację przychodzących powiadomień.

POZYCJA

Przede wszystkim zadbaj o wygodę, kładąc się na plecach, ułóż ręce wzdłuż ciała. Temperatura ciała spada w bezruchu, dlatego upewnij się, że będzie Ci ciepło.

Okryj się np. kocem, użyj kilku poduszek, by ciało czuło się opatulone, zaopiekowane i bezpieczne.

Oczy przysłoń od światła, woreczkiem lawendowym lub chustą czy innym materiałem.

DŹWIĘK

Zalecane są słuchawki.

CZAS

Tak jak przy Joga Nidra na Dobry Sen, celem jest usnąć smacznie na resztę nocy.

Przy 15-minutowej Drzemce Mocy, możesz wrócić do działań od razu po 15 min relaksacji.

A MOGĘ DŁUŻEJ?

Jeśli jednak masz taką możliwość i jednocześnie poczujesz, że ciało potrzebuje dłuższej regeneracji, możesz pozwolić sobie smacznie podrzemać po zakończeniu nagrania.

UWAGA!

Nie przekraczaj 30 minut na Drzemkę Mocy, jeśli chcesz uniknąć odczucia skołowacenia po przebudzeniu.

Ostatni czas na Jogę Nidrę, czyli Drzemkę Mocy za dnia, jest około 6 godzin przed długim snem nocnym.

15 – minutowa Drzemka Mocy pozwala na efektywną regenerację sił mentalnych w stosunkowo krótkim czasie.

Po niej można się spodziewać efektu „resetu” energetycznego, odświeżenia perspektywy i odnowienia chęci do działania.

 

Joga Nidra na Dobry Sen ma za zadanie pomóc nam stopniowo wejść w stan głębokiej regeneracji ciała i umysłu, który będzie trwał kilka godzin (noc lub w ciągu dnia, jeśli pracujesz w godzinach nocnych).

 

OPEN SOURCE, czyli Materiały te są udostępnione w formie otwartych źródeł (open source).

Zapraszam do dzielenia się linkami do nagrań z osobami, które w tym wyjątkowym czasie potrzebują ukojenia i regeneracji.

Proszę też o  udostępnianie ich na forach zrzeszających ludzi zaangażowanych w pomoc.

 

    Facebook Youtube Instagram