Dobre Poranki z Medytacją (LIVE + nagrania, nawet offline)

zoom

To, w jaki sposób zaczynamy dzień, ma KLUCZOWY wpływ na jakość tego dnia. Wskazują na to liczne badania naukowe, jak i meta analizy życia ludzi  sukcesu. Wyobraź sobie móc rozpocząć dzień, doświadczając wewnętrznej równowagi, poczucia klarowności, może nawet przez chwilę poczuć  “cud istnienia”, we własnym spokojnym oddechu. Bezwysiłkowo “ustawić się na resztę dnia w dobrym rytmie”.

Wyobraź sobie: takie delikatne poranne spotkanie z samym sobą w ciszy, dające Ci możliwość wejścia w dzień, z miejsca równowagi i wyciszenia.

UWAGA ABONAMENT LIPCOWY MOŻESZ WYKUPIĆ TYLKO DO 11-go lipca go godziny 15:00 CET 

Możliwe jednak, że jest Ci trudno zmobilizować się do regularności. Rozumiem to doskonale, też się z tym borykałam te ponad 12 lat temu, gdy medytacja zawitała w moim życiu.
Dlatego mam dla Ciebie propozycję, pomogę Ci w wyrobieniu regularnej praktyki medytacyjnej, byś mógł / mogła rozpocząć dzień z miejsca równowagi wewnętrznej, inicjując więcej spokoju do swojego życia i swoich bliskich. 

Dzięki temu wzbogacając ten świat o kolejną osobę życzliwie obecną w sobie i w relacji z ludźmi i środowiskiem wokół.

Nazywam się Karo Tashi, jestem psychologiem, specjalizuję się w praktykach Uważności Mindfulness i regeneracji sił witalnych oraz przeciwdziałaniu skutkom wypalenia z Jogą Nidrą.

Już od ponad trzech lat, prowadzę poranne medytacje dla moich kursantów online, na żywo. Sama jestem takim typowym Janem Kowalskim, chcącym po prostu mieć wpływ na to, w jakim stanie umysłowym i emocjonalnym zaczyna się mój dzień.Życie jest tak nieprzewidywalne, jednak jest coś, na co mamy wpływ – stan naszego umysłu. Możemy mieć duży wpływ na nasze samopoczucie w ciągu dnia, wprowadzając dobre poranki z medytacją do naszego życia.

Tej wiosny do prowadzonych przeze mnie porannych sesji medytacyjnych, wyjątkowo może dołączyć każdy, kto ma na to ochotę, nie musisz być moim
kursantem. Wystarczy, że masz potrzebę i chęć udziału. Możesz być początkujący, ale możesz też mieć za sobą wieloletnie doświadczenie. Uczę medytacji Mindfulness oficjalnie od 5 lat, poranne medytacje prowadzę w taki sposób by każdy mógł z nich skorzystać, używam prostego języka.

DOBRE PORANKI Z MEDYTACJĄ (na żywo + nagrania)
Wtorek, środa, czwartek, na żywo (zoom) 6:30 CET

  • 6:30 (15 min) zaczynamy z delikatną progresywna relaksacja z Jogą Nidrą (leżysz i nic nie robisz).
  • 6:45 (15 min) Medytacja Mindfulness + (15 min) spoczywania w medytacyjnej ciszy.
  •  7:30 (30 min) wprowadzenie w tybetańską medytację 3 jakości (cisza,bezruch, przestrzeń).

ONLINE i OFF LINE.

  • Online na żywo (zoom) bez kamerki, samo audio.
  • Nagrania od razu lądują w Twoim smartphonie, raz ściągnięte możesz odsłuchiwać nawet offline.
  • + NOWOŚĆ Miesięczny dostęp do zatkniętej grupy z nagraniami dłuższych medytacji 3 jakości (dla zaawansowanych).
  • Dodatkowo (opcjonalnie) subtelne,powiadomienia będą pojawiać się o różnych porach dnia w Twoim telefonie. Przypominając Ci, że każda chwila jest dobra, by zwolnić, wziąć świadomyoddech, a nawet usiąść do medytacji.

60 MIN SESJE? ALE TO DLA MNIE ZA DUŻO!
Rób tak, żeby było Ci dobrze 🙂 Dołącz kiedy chcesz w trakcie sesji i opuść sesję kiedy chcesz.

POZYCJA MEDYTACYJNA
Zawsze zalecam moim kursantom, by siedzieli w zgodzie z życzliwym nastawienie do swojego ciała. Na moich kursach możesz dowiedzieć się
więcej o szczegółach różnych pozycji medytacyjnych. Jednak, by wziąć udział w Dobrych Porankach z Medytacją nie potrzebujesz nic prócz intencji, by być obecnym.

Możesz się nawet położyć wygodnie i odpoczywać pod kołdrą. Zresztą pierwsze 15 min porannej sesji zaczynamy na leżąco, dzięki progresywnej relaksacji z Jogą Nidrą. Joga Nidra to bezywsiłkowy stan istnienia, nic nie musisz, leżysz i odpoczywasz. A ja delikatnie wprowadzam Cię w stan odprężenia i subtelnego pobudzania sił witalnych.

Jeśli zechcesz, możesz leżeć przez resztę sesji medytacyjnej lub wraz z rozpoczęciem Medytacji Mindfulness usiąść, na krześle czy na poduszce medytacyjnej. Biorąc udział w Dobrych Porankach z Medytacją, otrzymasz 30 % rabatu na moje ulubione
poduszki polskiej eco firmy kobiecej WellBe. 

DOBRE PORANKI Z MEDYTACJĄ
• Łatwy dostęp (smartphone lub komputer)
• Co tydzień trzy nowe nagrania medytacyjne (nagrania z sesji na żywo)
• Korzystasz jak chcesz i kiedy chcesz (online / offline)
• Sesje na żywo (zoom) po czym, od razu dostępne nagrania (na Twoim telefonie).

 

ABONAMENT MIESIĘCZNY: 120 zł czyli 8,5 zł za sesję na żywo plus nagrania dostępne 24/7 przez cały miesiąc.

Sesje na żywo we wtorki, środy i czwartki trwają 60 min. Możesz przyłączyć się w każdym momencie i w każdym momencie wyjść z wirtualnego pokoju zoom. Linki dostępu do wszystkich trzech sesji pojawią się na Twoim mailu w poniedziałki.

Nie musisz posiadać aplikacji zoom wystarczy kliknąć na link (choć jest to łatwe do ściągnięcia i ułatwia korzystanie).

 

 

WYKUPIENIE DOSTĘPU

Wykupując dostęp na platformie Evenea, automatycznie otrzymasz potwierdzenie przesłane z platformy Evenea.

Natomiast emial ze wszystkimi dostępami otrzymasz 30 czerwca o 18:00 CET

Email z linkami dostępu przyjdzie z adresu: newsletter@karo-tahi.pl

UWAGA jeśli nie jesteś jeszcze na mojej liście newsleterowej, ten adres emial będzie nowy dla Twojej skrzynki.

WIĘC KONIECZNIE SPRAWDŹ SPAM I FOLDER INNE.

 

Biorąc udział w Dobrych Porankach z Medytacją zostajesz podłączony/ na do mojego newslettera, ale zawsze możesz się wypisać.

Gdy się wypiszesz moje maile już do Ciebie nie trafią.

 

JAK UPEWNIĆ SIĘ, ŻE MOJE MAILE DO CIEBIE TRAFIĄ?

Mail ten przyjdzie z adresu newsletter@karo-tashi.pl

KONIECZNIE ZAPISZ TEN ADRES W SKRZYNCE MAILOWEJ, BY WYELIMINOWAĆ MOŻLIWOŚĆ ZAGUBIENIA MAILI.

 

Po wygaśnięciu czasu abonamentu tracisz dostęp do sesji oraz nagrań. Opcja przedłużenia dostępu jest jak najbardziej możliwa.

 

MASZ WIĘCEJ PYTAŃ:
kontakt@karo-tashi.pl

 

OPINIE UCZESTNIKÓW:

“Dziękuję Ci Karo za poranne medytacje. Przyznam, że ja korzystam z nich nie tylko rano, ale też w ciągu dnia, kiedy potrzebuję zwolnić i wrócić do siebie. Zwłaszcza medytacja mindfulness jest na każdy moment odpowiednia. Joga Nidra też polecam, zwłaszcza dla tych którzy lubią się wylegiwać i niekoniecznie od razu wstawać na baczność. Cudownie wybudzać się przy Twoim głosie, taki początek dnia to zupełnie inna jakość i energia. Medytacja 3 jakości pozwala mi głębiej wejść w ciszę i spokój, które tak na prawdę zawsze są w nas. Polecam z serca. “
– Dominika Wolny, 28 lat

“Dobre poranki z jogą Nidrą i medytacjami Mindfulness oraz medytacja 3 jakości fantastycznie zastępuje poranny chaos – otwierasz oczy, włączasz z whatsappa (genialne i odtwarzasz o dowolnej porze) lub na żywo (zoom)

I wchodzisz w dzień świeżo, jak nowo narodzona/y, życzliwie dla siebie i innych – I świat jest lepszy!

– Małgosia Ch. Poznań, lat 60.

 

“Poranne medytacje dają mi poczucie równowagi i spokoju wciągu dnia. Dają taka wewnętrzną harmonie. Zauważyłam ze jak sobie czasem odpuszczę ( bo czasami trudno się zebrać) to mam nadmiar tych niepotrzebnych myśli, martwienia się etc. Czasem nawet w ciągu dnia jak czuje się niespokojna to usiądę sobie I po 15/30 min wszystko przechodzi I wracam do siebie Wiec bardzo polecam. Dla tego wewnętrznego spokoju.”                     – Aleksandra Jankiewicz, 36 lat.

 

 


Dobre Poranki z Medytacją (kliknij tutaj)

OPINIE KLIENTÓW

Jeszcze jakiś czas temu bardzo trudno byłoby mi trzymać nerwy na wodzy, w przypływie ciągłego stresu. No w końcu ile można, najpierw dwa lata Covidu, teraz wojna i ciągła niepewność, która nas otacza już od dłuższego czasu. Zeszły rok poświęciłam, nie tylko na pracę nad moimi trenerskimi umiejętnościami, ale również robiłam regular.e treningi minfulnes z Karo Tashi. Trudno jest w słowach ująć, jak bardzo ta praktyka pomaga na co dzień, odnaleźć siebie i stabilizować umysł w trudnych momentach, być opoką dla innych, kiedy wszystko się wali. Jeśli ja jestem w rozsypce, to raczej nie przydam się innym. Trening ciała jest dla mnie bardzo ważny, nie wyobrażam sobie bez niego komfortowego i zdrowego życia, ale trening umysłu podnosi wszystko dodatkowo na wyższy poziom. Umiem wyłapać trudne momenty i radzić sobie z nimi, akceptować to, czego czasem wolelibyśmy uniknąć.” Anna Wojtera, trener Pilates dla Mam,


“Karo to rewelacyjna trenerka Mindfulness. Warsztaty z nią są pełne akceptacji, dla tego kim jesteśmy i z czym przychodzimy, nie musimy już udawać dzielnych i dających sobie radę ze wszystkim, samo przebywanie w jej towarzystwie jest kojące

– Ewelina Kania, fotografka i podróżniczka.


“Podoba mi się w Karo, że choć naucza medytacji w formacie Mindfulness, to ma doświadczenia o wiele większe i głębsze, niż to, co oferuje ta metoda. […] Druga ogromna siła Karo Tashi to jej osobowość i metamumiejętnosci.
Karo jest bardzo naturalna i prawdziwa i w lekkim stylu łatwo skraca dystans, twarzy ramę na spokój i zaufanie w grupie, wspiera, nie pośpiesza, pokazuje współczucie (dokładniejsze jest tu angielskie słowo compassion) w akcji. Praktykowanie w takiej przestrzeni robi dużo łatwiejsze. Można też nauczyć się wielu wartościowych rzeczy. Serdecznie polecam.
– Wojtek Pierga, psychoterapeuta.

Wielkie serce, oddanie, otwartość, cierpliwość, radość dzielenia się doświadczeniem, życzliwość, a przede wszystkim szacunek do drugiego człowieka. Tym charakteryzuje się Karo Tashi i jej podejście do pracy indywidualnie i w grupie. A do tego wielki dystans do siebie i poczucie humoru.
Jeśli szukasz prostych nauk, które działają (pod warunkiem, że je stosujesz, na co dzień), to praca z Karo jest dla Ciebie!” – Mata Trojanowska, lektor języka japońskiego, UW.

“Karo Tashi zajmuje się czymś, co prawdopodobnie nie jest jeszcze zbyt uświadomione, a przez to popularne, wśród polskiego społeczeństwa, więc o tyle ma trudniejsze zadanie, by przekonać, a może bardziej zachęcić do zauważenia, jak bardzo nie dbamy o siebie.
Albo jak bardzo pozornie dbamy o siebie: gonimy króliczka, zupełnie nie rozumiejąc, jak bardzo jesteśmy w błędzie, będąc przekonanymi, że to, co poza nami samymi nas uszczęśliwi, da poczucie spełnienia.
Karo z pełną wyrozumiałością, miękkością i otwarciem przeprowadza przez powyższy proces i prowadzi drugą stronę do zrozumienia, że “tu i teraz” to właściwie wszystko, czego potrzebujemy.
Nie traktuje kursu usługodawca — usługobiorca, ale jako spotkanie z drugim, któremu ona pomaga, w dochodzeniu tam skąd przyszedł, wracaniu do samego siebie; tylko świat mu to trochę wszystko pomieszał.
” – Renata Sulek, anglistka.


Dobre Poranki z Medytacją (kliknij tutaj)